Ta strona korzysta z plików cookies, dzięki czemu możemy zapewnić Ci możliwie najlepsze wrażenia użytkownika. Informacje o plikach cookie są przechowywane w przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie użytkownika po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są najbardziej interesujące i użyteczne.
Pani Beato, jest Pani z nami od niedawna. Czy trafiła Pani do MELACO z tej samej branży?
Przed MELACO zawodowo również zajmowałam się obsługą klienta i podobnie jak tutaj byłam odpowiedzialna za całokształt związany ze sprzedażą: kontakt z klientami, pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o obecnych, nadzorowanie zamówień. Sprzedaż to mój kierunek i mam w nim duże doświadczenie, natomiast rzeczywiście z branżą meblarską mam doświadczenie po raz pierwszy. Wyzwania są więc podobne, jak w przypadku poprzednich zajęć, a do tego dochodzi nowa wiedza, związana z tym, jak funkcjonuje branża i oczywiście jak funkcjonuje MELACO.
Czy w tych pierwszych miesiącach pracy coś Panią zaskoczyło?
Możliwości, przede wszystkim. Poznaję w tej chwili rozwiązania, jakie pojawiają się w branży i ofertę MELACO i przyznam, że dużo mnie zaskoczyło, głównie ze względu na szeroką ofertę. Nie zdawałam sobie sprawy, że niektóre rozwiązania istnieją, poznaję nowe wzory i związane z nimi technologie, ale też rozpiętość zastosowań. Mamy na przykład panele dekoracyjne DESIGN SOLUTIONS™, które zastępują płytki ceramiczne – wyrób drewnopochodny, ale w nowej odsłonie.
Przeczytaj również: 25 lat w MELACO. Historia naszego operatora, Rafała Śliwińskiego
Ciekawe jest więc to, jak wiele możliwości możemy zaproponować naszym klientom. Mamy karty produktowe i gotowe wyroby, ale tak naprawdę każdy z nich można rozwijać, zmieniać zastosowanie, dopasowywać pod konkretne potrzeby. Zawsze jest coś, czym możemy klienta zaskoczyć.
Jest Pani na etapie wdrażania się – w konkurencję, trendy, oczekiwania klientów. Czy coś zwróciło Pani uwagę podczas poznawania tych elementów?
Na pewno konkurencja, nie zdawałam sobie sprawy, że tak wiele polskich firm produkuje meble i tak wiele z nich może korzystać z oferowanych przez MELACO technologii. Jeśli chodzi o produkty, to ciągle się ich uczę, podobnie jak klientów, więc na tym etapie ciągle jeszcze zbieram doświadczenia i rozwijam wiedzę.
Czy temu rozwijaniu wiedzy towarzyszy zmiana podejścia w kwestii prywatnych meblowych zakupów?
Oczywiście (śmiech). Kiedy zostałam tutaj zatrudniona, byłam w trakcie realizacji kuchni. Poznając materiały, technologie i dostępne rozwiązania zastanawiałam się, czy podjęłam właściwe decyzje, jeśli chodzi o wyposażenie. Teraz już wiem, że tak i że mam dobrej jakości meble w kuchni (śmiech).
Poznanie wszystkich możliwości produkcyjnych MELACO, maszyn i technologii to długi proces. Jak go Pani realizuje, żeby jak najlepiej się w nie wdrożyć?
Na każdym etapie mamy inne zapotrzebowanie, jeśli chodzi o wiedzę, więc nowe rzeczy poznaję też stopniowo. Za chwilę będzie kolejny etap i wtedy znowu będę miała okazję poznać kolejny proces. Na przykład, wiercenia, z którymi jeszcze nie miałam do czynienia. Kiedy pojawi się potrzeba, pójdę na produkcję, będę się szkoliła odnośnie wierceń i obróbki skrawaniem oraz możliwości jakie oferuje maszyna. Na ten moment mam ogólny zarys na firmę, produkcję, aczkolwiek cały czas zgłębiam konkretne procesy.
Przeczytaj również: MELACO przygotowuje się do inwestycji
A jeśli chodzi o klientów i poznawanie ich potrzeb – na jakim jest Pani etapie?
W tym momencie skupiam się na klientach, którzy już mają aktywne zamówienia w realizacji, uczę się, jak z nimi współpracować i jak realizować zlecenia tak, żeby klient był zadowolony. Na zdobywanie nowych klientów przyjedzie jeszcze czas. Na razie pielęgnuję to, co firma ma i co zgromadziła przez lata.
Życzymy w takim razie sukcesów i jak najwięcej satysfakcji z pracy. Cieszymy się, że jest Pani częścią naszego zespołu. Dziękujemy za rozmowę.
Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami.
Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące oferty MELACO, warunków współpracy oraz zamówień. Napisz lub zadzwoń do nas.
DANE KONTAKTOWE
Melaco sp. z o.o.
ul. Ciepielowska 9
67-100 Nowa Sól
DZIAŁ SPRZEDAŻY
Agata Sroczyńska
koordynator ds. sprzedaży
DZIAŁ SPRZEDAŻY
Beata Prałat
specjalista ds. sprzedaży