Ta strona korzysta z plików cookies, dzięki czemu możemy zapewnić Ci możliwie najlepsze wrażenia użytkownika. Informacje o plikach cookie są przechowywane w przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie użytkownika po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są najbardziej interesujące i użyteczne.
Jaka atmosfera panuje w Melaco na zakończenie roku?
Rok zamykamy pełni optymizmu. Mamy pomysły, określiliśmy, jakie działania będziemy podejmować wraz z początkiem nowego roku. Przyszłość widzimy w jasnych barwach.
Musieliście przystosować się do nowej, pandemicznej rzeczywistości. Czy wypracowaliście rozwiązania, które pozostaną z Melaco na dłużej?
Wprowadziliśmy pewne zmiany w sposobie działania. Zamiast czekać, aż produkty Melaco zostaną zweryfikowane przez rynek, staramy się wprowadzać udoskonalenia, posiadamy też w portfolio wyroby zupełnie nowe. Sytuacja pandemiczna spowodowała, że wielu klientów zmieniło swoje łańcuchy dostaw czy programy produkcyjne. Mając gotowe rozwiązania, jesteśmy w stanie składać klientom atrakcyjne propozycje. Dzięki temu nawiązanie współpracy jest możliwe nawet wtedy, kiedy brakuje odpowiednich warunków rynkowych i standardowe towary nie cieszą się dłużej zainteresowaniem.
Zmieniliśmy też nasze spojrzenie na marketing, który – w przeciwieństwie do poprzednich lat – dosyć mocno przenieśliśmy do sieci. Nawiązaliśmy współpracę w firmą Reprezentuj, która przynosi już pierwsze rezultaty. Chociaż istniejemy na rynku już 27 lat, docierają do nas reprezentanci zupełnie nieznanych dotychczas firm. Zapewnia to Melaco możliwość dostępu do nowych rynków zbytu, nowych kontrahentów i rodzi zupełnie nowe pomysły.
Dariusz Piotrowski, Wiceprezes firmy Melaco
Zamiast czekać, aż produkty Melaco zostaną zweryfikowane przez rynek, staramy się wprowadzać udoskonalenia, posiadamy też w portfolio wyroby zupełnie nowe. Sytuacja pandemiczna spowodowała, że wielu klientów zmieniło swoje łańcuchy dostaw czy programy produkcyjne. Mając gotowe rozwiązania, jesteśmy w stanie składać klientom atrakcyjne propozycje.
Mówimy o nowościach, które wyprodukowaliście. Czy może Pan wymienić trzy najbardziej wyróżniające się produkty lub technologie?
Zdecydowanie należy podkreślić nasze panele dekoracyjne DESIGN SOLUTIONS™. Licencję na produkcję nabyliśmy w firmie Valigne Innovations AB już dwa lata temu. Sytuacja pandemiczna zmotywowała Melaco do przyspieszenia pracy nad wdrożeniem produktu, który nareszcie doczekał się premiery. Obecnie istnieje już blisko 20 lokalizacji, w których można nabyć panele dekoracyjne. Jesteśmy dumni z tego osiągnięcia, na pewno warto zwrócić na nie uwagę.
Dowiedz się więcej: Panele dekoracyjne DESIGN SOLUTIONS™ 4_kitchen
Następnie – nowe wyroby wykończeniowe PREMIER MATT, które oferujemy zarówno na płyty meblowe Melaco COMPLETE SKIN, jak i na fronty MELAFOL. Jest to zupełnie nowe spojrzenie na wykończenie powierzchni, bardzo wysoko oceniane ze względu na walory estetyczne, odporność oraz jakość finalnego efektu. Mamy w tej chwili bardzo dużo klientów zainteresowanych tego typu rozwiązaniem.
Godny wyróżnienia jest wyrób, który powstał na bazie nagrodzonej Diamentem Meblarstwa technologii FLICK&CLICK, czyli HOME OFFICE Select. Również on sam jest laureatem tegorocznej edycji wspomnianego prestiżowego konkursu. Do wyprodukowania zestawu zmotywowała nas właśnie sytuacja pandemiczna. Wiemy, że wiele osób, w tym uczniowie i studenci, przerzuciło się na pracę w domowym biurze, którego wygoda i funkcjonalność jest teraz kwestią priorytetową. W tej chwili musimy pracować nad tym, aby HOME OFFICE Select był w pełni dopracowany i jak najbardziej dostępny na rynku.
Dowiedz się więcej: Technologia FLICK&CLICK™
Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami.
Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące oferty MELACO, warunków współpracy oraz zamówień. Napisz lub zadzwoń do nas.
DANE KONTAKTOWE
Melaco sp. z o.o.
ul. Ciepielowska 9
67-100 Nowa Sól
DZIAŁ SPRZEDAŻY
Agata Sroczyńska
koordynator ds. sprzedaży
DZIAŁ SPRZEDAŻY
Beata Prałat
specjalista ds. sprzedaży